Waluta:
PLN

Reklamacje i zwroty

Zwrot lub reklamacja w sklepie internetowym Ars Tattoo

Zwrot i wymiana

Jako Klient masz prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Produkt nie może nosić żadnych oznak użytkowania i być w oryginalnym opakowaniu. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni jeśli to zrobisz, z chęcią dowiemy się dlaczego dany produkt nie spełnił Twoich oczekiwań.

Odstąpić od umowy zawartej na odległość mogą jedynie osoby fizyczne. W przypadku firm i instytucji możliwa jest tylko wymiana produktu na inny.

Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość?

Formularz

Zwroty zakupionych towarów będą rozpatrywane jedynie gdy zostanie dołączony do nich odpowiedni formularz który należy wydrukować i wypełnić (pobierz formularz). W formularzu możesz określić czy chciałbyś wymienić produkt na inny czy otrzymać zwrot środków na konto.

Zwrot produktu

Produkt musi być w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu. Towar bezpiecznie zapakowany należy odesłać wraz z ww. wypełnionym formularzem na adres: Ars Tattoo, Styrska 20, 04-188 Warszawa. W tym wypadku wszystkie koszty związane z wysyłką zwrotną ponosi Klient.

Wymiana lub zwrot środków

Po otrzymaniu zwróconego towaru rozpoczynamy proces wymiany lub zwrotu środków (zgodnie z podjętą przez Ciebie decyzją). Mamy na to czas do 14 dni. O podjętej przez nas decyzji poinformujemy Cie telefonicznie lub mailowo.

Więcej informacji o procesie zwrotu uzyskasz kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo.

Reklamacja gwarancyjna

Dokładamy wszelkich starań żebyś otrzymywał produkty najlepszej jakości i w pełni sprawne. Gwarantujemy fachową obsługę i doradztwo w procesie reklamacji. Zadbamy o to, żeby każdą sprawę rozwiązać możliwie jak najszybciej i pomyślnie dla Ciebie.

Jak zareklamować zakupiony produkt?

Formularz

Reklamacje zakupionych towarów będą rozpatrywane jedynie gdy zostanie dołączony do nich odpowiedni formularz który należy wydrukować i wypełnić (pobierz formularz) . Dokładne wypełnienie pól formularza ułatwi i przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wysyłka produktu reklamowanego

Przed wysyłką towaru należy go dokładnie wyczyścić (czyszczenie niezbędne do wykonania reklamacji będzie odpłatne). Bezpiecznie zapakowany produkt należy odesłać wraz z ww. wypełnionym formularzem i dowodem zakupu na adres: Ars Tattoo, Styrska 20, 04-188 Warszawa. W przypadku pozytywnej decyzji zwracamy koszt wysyłki gdy ten był najtańszy z możliwych.

Decyzja

Po otrzymaniu towaru rozpoczynamy proces reklamacji. Na podjęcie decyzji i poinformowanie Cię mamy czas do 14 dni. Czas wykonania naprawy lub wymiany uzależniony jest od takich czynników jak warunki i rodzaj gwarancji, typ uszkodzenia, wady.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona w momencie odbioru?

Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie jest ona uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. W przypadku stwierdzenia niekompletności lub uszkodzenia towaru zobowiązany jesteś w obecności Kuriera do sporządzenia protokołu reklamacyjnego który powinien mieć ze sobą ( protokół jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). W następnej kolejności poinformuj nas o zaistniałej sytuacji.

Więcej informacji o procesie reklamacji uzyskasz kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo.

Załączniki

Formularz zwrotu / wymiany towaru

Formularz reklamacji

Koszyk

Produktów w koszyku: 0

Twój koszyk jest pusty

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies, aby lepiej prezentować treści, zapewnić sprawne oraz bezpieczne działanie, przedstawiać spersonalizowane oferty i promocje, a także w celach statystycznych. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.