Ars Tattoo - Sklep ze sprzętem i akcesoriami do tatuażu

0 PLN

Wysyłka

Gwarancja wysyłki 24 h

Zamówienia wysyłamy tylko w dni robocze do godziny 15:00. Gwarancja wysyłki w 24 godziny dotyczy wyłącznie przesyłki kurierskiej DHL z formą płatności za pobraniem lub szybką płatnością on-line. Wysyłka zamówień z płatnością przelewem tradycyjnym następuje maksymalnie w następnym dniu roboczym liczonym od zaksięgowania płatności na naszym koncie.

W przypadkach takich jak: duże zamówienia, indywidualne wyceny, zamówienia z meblami itp. a także w wyjątkowych przypadkach, które zdażają się sporadycznie np. awarie techniczne, okresy wyjątkowego zwiększenia liczby zamówień itp., wysyłka towaru może nieznacznie wydłużyć się. Dokładamy wszelkich starań aby zamówienie dotarło do odbiorcy w możliwie jak najszybszym terminie.

Wysyłka w Polsce

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub InPost. W zalezności od wyboru Klienta.

Koszt dostawy

Przesyłka kurierska DHL (Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł)

  • Przedpłata na konto – 15.90 PLN
  • Za pobraniem (płatność tylko gotówką) – 19.90 PLN

Przesyłka kurierska DHL - Odbiór w punkcie

  • Przedpłata na konto – 12.90 PLN

Koszt dostawy może ulec zmianie w przypadku gdy zamówienie złożone przez Klienta będzie przekraczało wagę 30 kilogramów. W takim przypadku zostanie automatycznie naliczona opłata za przesyłkę w oparciu o zdefiniowane wartości wagi produktów.

Przesyłka kurierska InPost

  • Przedpłata na konto – 15,90 PLN
  • Za pobraniem (płatność tylko gotówką) – 19,90 PLN

Paczkomaty InPost

  • Przedpłata na konto – 13.90 PLN
  • Za pobraniem – 17,90 PLN

Szybka i wygodna forma dostawy. Wystarczy wybrać preferowany Paczkomat i po dostarczeniu odebrać w dowolnym czasie zamówienie. Dostawa dostępna tylko dla zamówień do 25 kilogramów.

Odbiór osobisty

Zamówienia można także odbierać osobiście w naszym Salonie Sprzedaży: Ars Tattoo, Styrska 20, 04-188 Warszawa, Polska.

Dostawa Ars Tattoo na terenie Warszawy

Dostawa realizowana we wtorki i czwartki. Wyłącznie na terenie Warszawy. Dostawa tylko do salonów tatuażu.

Wysyłka za granice

Wysyłka za granice możliwa jest tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia przelewem. Nie wysyłamy za granice zamówień za pobraniem. Wysyłka zamówienia następuję dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Koszt dostawy za granice naliczany jest automatycznie po wybraniu kraju, do którego ma nastąpić wysyłka.

Kraje i koszta wysyłki

Ceny wysyłki zaczynają się od (ceny mogą ulegać zmianie):

  • Austria — Kurier 10 EUR
  • Belgia — Kurier 11 EUR
  • Bośnia i Hercegowina
  • Bułgaria — Kurier 11 EUR
  • Chorwacja — Kurier 12 EUR
  • Czechy — Kurier 9 EUR
  • Dania — Kurier 11 EUR
  • Estonia — Kurier 12 EUR
  • Finlandia — Kurier 12 EUR
  • Francja — Kurier 12 EUR
  • Niemcy — Kurier 10 EUR
  • Grecja — Kurier 12 EUR
  • Węgry — Kurier 10 EUR
  • Irlandia — Kurier 12 EUR
  • Włochy — Kurier 12 EUR
  • Łotwa — Kurier 12 EUR
  • Litwa — Kurier 12 EUR
  • Luxemburg — Kurier 11 EUR
  • Malta
  • Monako — Kurier 12 EUR
  • Holandia — Kurier 11 EUR
  • Norwegia
  • Portugalia — Kurier 12 EUR
  • Rumunia — Kurier 11 EUR
  • Singapur
  • Słowacja — Kurier 9 EUR
  • Słowenia — Kurier 12 EUR
  • Hiszpania — Kurier 12 EUR
  • Szwecja — Kurier 12 EUR
  • Szwajcaria
  • Turcja
  • Wielka Brytania — Kurier 17 EUR

Bezpieczna dostawa

Klient powinien sprawdzić stan towaru i jego zgodność z zamówieniem przy Kurierze w momencie dostawy. W przypadku stwierdzenia niekompletności lub uszkodzenia towaru Klient zobowiązany jest w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru), zawierający opis ubytku lub uszkodzenia. W następnej kolejności Klient powinien poinformować nas o zaistniałej sytuacji.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie maksymalnie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

UWAGA!

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka zostaje dostarczona tylko pod drzwi budynku (nie mieszkania) w adresie dostawy. Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki oraz nie posiadamy numerów kontaktowych do Kurierów. Kurierzy nie mają także obowiązku kontaktowania się z obiorcami przed dostawą przesyłki.

Firmy kurierskie na teranie Polski dostarczają przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych.

Za granice zamówienia dostarczane są, firmą kurierską UPS w ciągu 2-3 dni roboczych.

Chcemy zapewnić naszym Klientom maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.